Saturday, 16 February 2013

I takut la nak berangan...haha~

Assalamualaikum ^_^


Adakah korang semua pernah mengucapkan kata-kata seperti dibawah?

"Huh! Aku tak berani la nak berangan lebih-lebih..takut tak tercapai~"


Here some motivation quotesss~hehe!

" If you are not achieving your dream yet, you need to slow down..and listen to your heart and mind..

The secret conversation of your own mind..will shape your destiny..little by little..
And don't ever forget to 'doa'.." 





" It will stay as your dream..until you write it down..only then it will become your goal.., so let's write down and make a list of all your DREAMS! "


Happy Saturday! and Never fear to dream! ^_^

2 comments:

Cik Tia said...

i never had a dream come true , till the day that i've found you ..

Tinta Lana said...

"The secret conversation of your own mind..will shape your destiny..little by little..
And don't ever forget to 'doa'.."

little by liitle tu, makna besarnya, MASA kan.

Kalau kita perhati betul2 perjlnn hidup kita, kita sbnrnya dpt apa yg kita nak. Mungkin ia tak sama mcm apa yg kita bayang/impikan..tapi lambat laun,cepat atau lmbt, kita dpt jugak.

Masa kecik, lana teringin sgt nk ada small libry kt dlm umah..tpi, sejak 4,5 thun ni je, ia tercapai,sikit demi skit, koleksi bertambah..Alhamdulillah! ^_^