Friday 27 April 2012

Permulaan

Assalamualaikum.

Hari ni, hari pertama aku mula blogging. Mengapa blogging? Sejujurnya aku nak cuba menjadi seorang blogger hanya kerana satu sebab sahaja iaitu dipengaruhi oleh kawan.haha! Jealous tengok dia dapat berkongsi ilmu dan bertukar pendapat dengan rakan-rakan blogger yang lain. Tambahan lagi melihat blog-blog yang sangat cantik, comel dan kreatif mengikut cita rasa masing-masing telah menaikkan lagi semangat aku untuk menjadi blogger dengan blog yang simple sahaja * sebab tak cukup kreatif, blog ni pun tempah je kot.haha!

Aku berharap agar rakan blogger yang akan datang..hehe! dapat membantu aku menjadi blogger yang dapat menyumbangkan sesuatu yang bermanfaat kepada masyarakat dan negara * berhasrat tinggi plak ^_^  

Let's start ! ^_^ 







4 comments:

Unknown said...

insyaAllah :)

ReramaBiru said...

~permulaan yang bagus..semua orang tak da yang dari mula terus perfect..selamat berblogging >_<

Pha Is said...

semoga berjaya...

[sutera kasih] said...

selamat berblogging :)