Tuesday, 3 July 2012

Medical cartoon: Smoking

Assalamualaikum.


Tak tau la cartoon ni kelakar ke tak.heh! *sejujurnya tak kelakar pun =P


10 comments:

syafiqakarim said...

hahaha lagi mau tanyaaa?

Bahrain said...

x la klako sangat..hehhe
tapi bagosla sebabnya ini adalah salah satu cara kita tidak sokong untuk orang yang merokok...

ary_lee said...

HahahaXD
Babah ke tu?

CCICute Design said...

ahaks... ntah la.. ^_^ tp bagus ade motivasi disitu.. ^_^

E'in said...

mcm sengal je cartoon nie.. hahahaha

KorN said...

haha.. so ade jugak la kebaikan smoking ni kan

putryteya said...

agak kelakar actually . tak de la kelakar sangat . :)

Kamal Lee said...

so, keep smoking. eh, kau smoke ke? kenape tibe tibe post pasal mentang ni? hewhew.

Tinta Lana said...

Kalau lana jadi doktor ni, mahu jugak daku bagi jelingan maut kat psakit ni,heh3

Ruzzezanie said...

gua tak minat laki merokok! reject! eh, gua tersalah komen ke? kihkihkih


* nasiblah ini katon, kalo realiti, gualah insan pertama yg bg #dushdush kat pipi patient ni. :)