Wednesday, 4 July 2012

Kanak-kanak sekarang..

Assalamualaikum.

Sambungan untuk title di atas, kanak-kanak sekarang petah berbicara..kan,kan? ^_^
Apapun, orang kata kanak-kanak kalau banyak cakap..bijak.hehe! betul ke?

9 comments:

Kamal Lee said...

Aah. petah sangat. Hewhew. Gambar tu mmg lawak. Kahkah. (tak bleh benti gelak ni. Hewhew)

Natasha said...

terlebih pikir la pulak girl tu :)

Acik Ain said...

hakhak . ceeyyt punyee cucuu !!

Nazayiena said...

Bijak2....

syafiqakarim said...

selalu nya mcm tu la beb

Cik Siti Hajar said...

hhehheehe... lawak... :)

Tinta Lana said...

Assalammualaikum ris..pngl ris je leh? >_<

hehehe, err..ni,jenuh gak nenek nak jwb ni,hehe.

Ruzzezanie said...

asal gua nampak mata nenek tu macam terkejut beno tu? kihkihkih

* bebudak skg memang sgt edvance dan terlebih petah. anak buah gua, badan je kecik, tapi dpt sembang, dari a smpi z dicerita. penin! -.-

AmyZana said...

Budak2 skrg byk ckp kdg2 pnt nk layan prtanyaan dorg yg mcm2 tuh :S